Cjenik usluga
Priprema projektnog prijedloga
Savjetovanje 1 sat
Poslovno savjetovanje povezano s financiranjem iz EU fondova, HAMAG, HBOR te HZZ mjerama
100€
Priprema projektne prijave
- Cijena ovisi o složenosti projekta, vrijednosti i ostalim faktorima
po dogovoru
Praćenje objava natječaja
- Praćenje poziva za prijavu projektnih prijedloga i identifikacija odgovarajućih izvora financiranja za realizaciju projektnog prijedloga
200€/mjesec
Savjetovanje i pomoć u ispunjavanju prijavnog obrasca
- Vođenje kroz popunjavanje obrasca i pregled popunjenog obrasca uz komentare
- Pomoć u sastavljanju i uređivanju teksta kako bi se osigurala jasnoća, dosljednost i kvaliteta prijave
300€
Odgovaranje na dodatne zahtjeve ili upite evaluatorskih tijela
- Pisanje odgovira u slučaju dodatnih zahtjeva ili upita od strane evaluatorskih tijela nakon predaje prijave
150€
Stručno savjetovanje i mentorstvo
- Pružanje stručnog savjetovanja i mentorstva tijekom cijelog procesa prijave
- Organizacija radionica ili edukacija za tim koji radi na prijavi
po dogovoru
Istraživanje tržišta
- Podrška u postupku istraživanja tržišta radi određivanja procijenjenih vrijednosti nabava u okviru projekta
150€
Poslovni planovi i investicijske studije
Izrada poslovnog plana
- Cijena ovisi o različitim faktorima, poput složenosti, vrijednosti iinvesticije, vremena izrade i sl.
po dogovoru
Izrada investicijske studije
- Cijena ovisi o različitim faktorima, poput složenosti, vrijednosti iinvesticije, vremena izrade i sl.
po dogovoru
Izrada poslovnog plana za samozapošljavanje
- Uključuje prikupljanje podataka i dokumentacije od Klijenta te pisanje opisnog i financijskog dijela prijave
- Uključuje pisanje do 2 prigovora u slučaju neodobravanja Plana
500€
Pregled poslovnog plana Klijenta
- Pregled samostalno napisanog poslovnog plana s komentarima za ispravak
150€
Savjetodavna podrška kod pisanja poslovnog plana za HZZ
- Pružanje stručnog savjetovanja i mentorstva za 1 sat
120€/sat
Javna nabava
Izrada i pregled dokumentacije za javnu nabavu
- Uključuje natječajnu dokumentaciju, upite i odgovore te priloge
po dogovoru
Savjetovanje o pravnim i regulatornim zahtjevima kako bi se osigurala usklađenost s važećim zakonima
po dogovoru
Pomoć pri evaluaciji ponuda u skladu s definiranim kriterijima
- Uključuje izradu izvještaja o evaluaciji ponuda i preporuke za odabir najpovoljnijeg ponuditelja.
po dogovoru
Praćenje provedbe ugovora
- Praćenje realizacije ugovora o nabavi kako bi se osiguralo ispunjenje ugovornih obveza.
po dogovoru
Pružanje stručnog savjetovanja tijekom cijelog procesa javne nabave
po dogovoru
Ostale usluge
Sudjelovanje u postupcima zapošljavanja na projektu
Definiranje pozicija i zahtjeva : Pomaganje klijentu u definiranju potrebnih radnih pozicija, opisa posla i zahtjeva za kandidate
Selekcija kandidata : Sudjelovanje u procesu selekcije kandidata, uključujući pregled životopisa, provođenje intervjua i ocjenjivanje kandidata
Savjetovanje o odabiru : Pružanje preporuka klijentima o odabiru najprikladnijih kandidata na temelju njihovih vještina, iskustva i kompatibilnosti s projektnim ciljevima
Obuka i integracija : Savjetovanje o procesu obuke i integracije novih zaposlenika u tim i projektne aktivnosti
po dogovoru
Izrada POSD obrasca
100€
Savjetovanje oko ispunjavanja POSD obrasca
50€
Provedba projekta
Provedba projekata
Ovisi o vremenskom trajanju provedbe, složenosti projekta, dodatnim zahtjevima i slično
po dogovoru
Upoznavanje Korisnika s ugovornim obvezama
- Pojašnjenje svih obveza koje proizlaze iz Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, uključujući pravila i procedure koje treba slijediti tijekom cijelog trajanja projekta
- Davanje preporuka za osiguranje ispunjenja ugovornih obveza
200€
Planiranje provedbe
- Izrada početnog plana zahtjeva za nadoknadom sredstava, uključujući detaljno planiranje aktivnosti i financijske aspekte
- Izrada plana predaje zahtjeva za nadoknadom sredstava
- Izrada zahtjeva za predujam (ako je primjenjivo)
600€
Praćenje provedbe projekta
- Planiranje i praćenje izvršavanja aktivnosti projekta u odnosu na plan rada uz praćenje usklađenosti uplata i isplata s ugovorenim proračunom, u suradnji s knjigovodstvom Korisnika
- Upravljanje proračunskim kategorijama (trošak osoblja, opreme, troškovi službenih putovanja, diseminacija -vidljivost projekta, podugovaranje te ostali direktni i indirektni troškovi)
- Kontrola svih priloga povezanih s troškovima projekta koje su pripremili, Korisnik i partner
- Zahtjevi za nadoknadu sredstava za određeno razdoblje za koje su priloženi dokazi o izvršenim aktivnostima i priložena odgovarajuća dokumentacija kojom se pravdaju troškovi
- Priprema izmjena ugovora ili obavijesti o izmjenama manjeg značaja, prema potrebi
- Upravljanje rizicima - identifikacija potencijalnih rizika u provedbi projekta i planiranje odgovora na njih
- Sudjelovanje u planiranju postupaka javne nabave opreme i usluga planiranih u projektu
- Koordinacija sastanaka projektnog tima radi praćenja provedbe projekta
- Suradnja s partnerima - osiguranje dobre komunikacije s projektnim partnerima te redovita razmjena informacija o napretku
- Komunikacija s upravljačkim i posredničkim tijelima te, prema potrebi, drugim relevantnim tijelima
- Vođenje ukupne projektne dokumentacije i podrška pri osiguravanju revizorskog traga
po dogovoru
Izvještavanje
Redovito pripremanje izvještaja koji se podnose nadležnim tijelima
- Kvartalna izvješća o napretku projekta koji uključuju troškove na projektu i provedene aktivnosti
- Završno izvješće na kraju provedbe projekta, koji obuhvaća sve aktivnosti i dosegnute ciljeve
400-1000€ po ZNS-u
Priprema dokumentacije za reviziju i arhiviranje - knjigovodstvena i projektna dokumentacija
- Ugovor o bespovratnim sredstvima
- Narudžbenice, ponude, računi i potvrde o plaćanju
- Knjigovodstvena dokumentacija vezana uz projekt (otvoreni žiro-račun koji će se koristiti isključivo za projektne aktivnosti)
- Ugovori o nabavi radova/robe/usluga, ugovori o djelu i povezana dokumentacija
- Putni nalozi i dokumentacija povezana s troškovima putovanja
- Platne liste i vremenici za rad na projektu
po dogovoru
Podrška kod revizije projekta i terenskih posjeta
- Savjetovanje naručitelja tijekom revizije projekta
- Priprema dokumentacije i stručnih službi korisnika za terenske posjete posredničkih tijela ili kontrole na licu mjesta te nazočnost na istima, prema potrebi
po dogovoru
Informiranje i vidljivost
- Savjetovanje kod provedbe obveza vezanih uz informiranje i vidljivost
- Upute za osiguranje pravilnog označavanja oznakama vidljivosti
150€
Upravljanje resursima
Svaka od usluga se može ugovoriti zasebno
Analiza potreba - Pomoć klijentima u identificiranju potrebnih resursa (ljudskih, financijskih, materijalnih) za uspješnu provedbu projekta
Planiranje resursa - Razvijanje strategija za optimalnu alokaciju resursa, uključujući raspored aktivnosti i budžet
Upravljanje proračunom -Pomoć klijentima u izradi i praćenju financijskih planova, osiguranje da troškovi budu unutar predviđenih granica
Procjena i kontrola - Implementacija alata i metoda za praćenje korištenja resursa i osiguranje da su u skladu s ugovorima i pravilima financiranja
Rješavanje problema - Pomoć klijentima u prepoznavanju i rješavanju problema vezanih uz resurse koji mogu utjecati na napredak projekta
Izvještavanje i dokumentacija - Podrška u pripremi izvještaja o korištenju resursa za interne i vanjske dionike
Obuka timova - Organizacija obuka ili radionica za timove klijenata kako bi ih educirali o učinkovitoj upotrebi resursa.